ЗАПОВЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПУБЛИЧЕН ПОДБОР ЗА ИЗБОР НА ДИРЕКТОР НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „НИКОЛА КОЗЛЕВО”
|
ОБЩИНА НИКОЛА КОЗЛЕВО, ОБЛАСТ ШУМЕН ПЛ. “23 – ти СЕПТЕМВРИ”№ 5 ТЕЛ./ФАКС : 05328/20-22, e – mail:obankozlevo@mail.bg obankozlevo@mail.bg |
ЗАПОВЕД
№ РД 66 - от 03.02.2016 година
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, във връзка с чл.5, ал.3 от Наредба за създаване управление и осъществяване контрол на общински предприятия на територията на община Никола Козлево
ОБЯВЯВАМ:
ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПУБЛИЧЕН ПОДБОР ЗА ИЗБОР НА ДИРЕКТОР НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „НИКОЛА КОЗЛЕВО”
Публичния подбор се провежда на три етапа:
- Проверка по документи;
- Представяне на концепция за развитието дейността на Общинското предприятие за тригодишен период;
- Интервю с кандидатите.
Описание на длъжността:
Общинското предприятие се управлява от Директор, който се назначава и освобождава от Кмета на общината по трудов договор за срок от три години, след провеждане на публичен подбор по реда на Наредбата за създаване управление и осъществяване контрол на общински предприятия на територията на община Никола Козлево.
Директора назначава служителите в общинското предприятие по трудов договор и утвърждава длъжностните им характеристики, съгласно утвърдената структура и численост на общинско предприятие „Никола Козлево”.
Директора на предприятието има следните права и задължения:
- ръководи и управлява предприятието, съгласно действащите нормативни актове, в съответствие с решенията на Общинския съвет Никола Козлево и заповедите на Кмета на Община Никола Козлево или определен от него заместник-кмет;
- представлява предприятието пред държавните и общински институции, съдебни, банкови, финансови и данъчни органи и учреждения и пред трети лица;
- осъществява оперативното ръководство на дейността на предприятието;
- разработва и предлага на кмета на общината за утвърждаване Правилник за вътрешния ред на общинското предприятие, в който се съдържат специфични разпоредби за организация на стопанската му дейност;
- разработва и предлага на кмета на общината за утвърждаване Вътрешни правила за деловодната дейност и документооборота в предприятието;
- разработва и предлага на кмета на общината за утвърждаване Вътрешни правила за система за финансово управление и контрол на предприятието;
- посочва при кореспонденция с институции и граждани наименованието на предприятието, адреса на управление, телефон, факс и имейл за връзка;
- организира изготвянето, актуализирането и представянето на:
а) проект на план сметка за съответната финансова година;
б) отчети за осъществената стопанска дейност на предприятието на всяко тримесечие;
в) длъжностно щатно разписание за утвърждаване от кмета на общината;
г) при наличието на обстоятелства, изискващи корекции в числеността и структурата на персонала, директорът представя мотивирано предложение за промени до кмета на общината въз основа на което последният внася в общинския съвет предложение за промяна на правилника в частта, касаещи числения състав и структурата на предприятието;
- Организира и провежда възлагането на обществени поръчки след изрично упълномощаване от кмета на общината:
10. сключва договори за отдаване под наем на имоти или вещи – общинска собственост, предоставени на общинското предприятие, съобразно разпоредбите на Закона за общинска собственост и Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество;
11. утвърждава длъжностните характеристики на персонала на предприятието;
12. сключва, изменя и прекратява трудовите договори на работещите в предприятието;
13. налага дисциплинарни наказания и извършва всякакви други действия в качеството си на работодател по смисъла на Кодекса на труда;
14. изпълнява и други служебни задачи, възложени му от кмета на общината или определен от него заместник-кмет.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- степен на завършено образование:висше(бакалавър;магистър)
- 2. специалност, по която е придобито образованието: икономика, строителство, технически науки;
- 3. професионален опит – 5 години;
- специфични изисквания: компютърни умения – Word, Excel, Internet.
Ограничения за заемане на длъжност
Не може да бъде директор на общинското предприятие лице което:
- е осъдено на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер, е лишено от правото да упражняват търговска дейност или да заема материално отчетническа длъжност;
- от свое или чуждо име извършва търговски сделки;
- участва в събирателни или командитни дружества или дружества с ограничена отговорност;
- е управител, контрольор, член на изпълнителни или контролни органи на търговски дружествата;
- заема друга длъжност или извършва дейност, която съгласно Конституцията или специален закон е несъвместима с правното му положение.
Необходими документи:
- Заявление за допускане до участие в публичния подбор ;
- Разработена концепция за развитието дейността на Общинското предприятие за тригодишен период;
- Професионална автобиография;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;
- Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Свидетелство за съдимост в срока на валидност;
- Медицинско удостоверение от личен лекар;
- Декларация с която кандидата декларира липсата на ограниченията за заемането на длъжността.
Срок и място за подаване на документите:
Документите се подават до 16.00 часа на 19.02.2016 г. в стая № 1, „Деловодство”, с. Никола Козлево, област Шумен, пл. „23-ти септември” №5.
Списъците и всички съобщения във връзка с публичния подбор, ще се обявяват публично на таблото на входа на Общинска администрация с. Никола Козлево, както и на интернет страницата на общината.
Заявленията за участие в публичния подбор, концепцията за развитие и всички съпътстващи документи към заявлението се подават в деловодството на община Никола Козлево в запечатан плик, върху който се изписва името на кандидата и се завеждат в деловодната система на общината.
За всяко постъпило заявление се издава удостоверение в което се посочват имената на подателя, датата и часът на приемането му.
ЕШРЕФ РЕДЖЕБ
Кмет на община Никола Козлево